onsdag den 4. september 2013

Smagsprøve på Photoshop

Halløj der ude
De sidste par dage har jeg lært lidt om hvordan man bruger Photoshop. Kun en lille smule men tænkte at jeg lige ville dele med jer hvad jeg har lavet indtil videre.
Vi fik som opgave at lave etiketter til en drikkedunk. Vi måtte frit bestemme hvad der skulle på. På grund af min kærlighed til The Simpsons valgte jeg derfor at de da skulle på. Så bliver jeg så glad hver gang jeg kigger på den.



Der er både en del for oven hvor jeg fandt et alfabet med Simpsons figurene og klippede mit navn ud og så selvfølgelig The Simpsons logoet ved siden af. Og så den nederste del som i kan se valgte jeg den klassiske med Homer som siger "Wuhu" og Lisa. 
For sjov lavede jeg også lige en ekstra af hver med et af mine yndlings bands, Black Veil Brides.



Jeg synes selv den blev ret fed men jeg blev enig med mig selv at det skulle være The Simpsons.

Glæder mig allerede til at lære mere. jeg har jo kun lært en brøkdel af hvad der er muligt i Photoshop :D

-Hildur

1 kommentar:

  1. Det er så sejt lavet Hildur :D vild med din Simpsons bogstaver. :) knus fra Stubbe

    SvarSlet