onsdag den 21. august 2013

Læringsstile

Udover at finde ud af hvad mine styrker er har jeg også fundet ud af hvordan jeg lærer bedst. jeg var med hele det fleksible grundforløb på HANSENBERGs afdeling Organia hvor vi alle fik testet vores måder at lære på.
Vi endte med et skema hver og mit så sådan her ud:

1
2
3
4
5
6
7
8
I alt
Rød

x

x
x


x
4
Grøn
x




x
x

3
Blå








0
Gul


x





1

Rød = Gøre
Grøn = Røre
Blå = Høre
Gul = Læse

Jeg synes det er meget vigtigt at finde du af hvordan man lærer bedst. På den måde kommer man ikke til at kede sig så meget i skolen. for eksempel er det ikke særlig fedt for en som lærer ved at røre eller gøre bare at sidde og lytte på en (måske) kedelig lærer som står og snakker hver dag.
Derfor vil jeg opfodre jer til at finde jeres læringsstile hvis ikke i allerede ved det.
- Hildur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar