tirsdag den 20. august 2013

Hvem er jeg?

Hej alle sammen

Jeg vil starte den her blog med at fortælle lidt om mig selv.
Jeg er 17 år gammel og er født d. 25. oktober 1995. Jeg har boet lidt rundt omkring i Danmark i løbet af de 17 år jeg har levet. København var der det hele startede. Efter mine få år i københavn har jeg også boet i Værløse, Dragør, Vejle, Ølholm, Ballerup, Kolding og også lige et års tid i lille bitte Vesterlund.


Mine forældre er oprindeligt fra Færøerne og Island og der har jeg tons vis at familie som jeg besøger hvert år. Men det fylder jo ikke al min fritid.
Jeg er gymnast og har gået til gymnastik siden jeg var 6 år gammel og jeg elsker det. Jeg bruger også meget af min tid på musik. Og hvis nogen af jer skulle være nysgerrige så er det rock musik jeg lytter til. Bands som for eksempel Black Veil Brides og Three Days Grace er nogle af mine favoritter. Stand-up comedy er noget der til hver en tid kan få mig til at grine. jeg elsker sort humor og jeg plejer at nyde et comedy show sammen med mine venner eller min kæreste.

Her var lige en start. Så ved i også lidt om den der skriver den her blog.
- Hildur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar